سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب متفرقه

موبایل یکی از مهمترین وسایل ارتباطی است که جایگاه خاصی در زندگی روزمره دارد . اما این وسیله آنقدر مضرات دارد که استفاده نکردن از آن بسیار بهتر از استفاده کردن از آن است .

در زیر به چند نمونه از مضرات موبایل اشاره شده است :

موبایل به علت داشتن امواج قوی و خطرناک ، عامل مهمی در ایجاد سکته های قلبی و مغزی است . همانطور که میدانیم قلب و مغز انسان دارای جریان الکتریکی ضعیفی است که عملکرد خوب قلب و مغز به این جریان وابسته است . و افرادی که دچار ناراحتی های قلبی و مغزی میشوند از آنها نوار قلب و نوار مغز گرفته میشود . تا درستی این جریان های اکتریکی بررسی شود .

امواج موبایل جریان الکترکی قلب و مغز را نامنظم میکند و به همین علت است که بسیاری از افراد و حتی جوانان دچار سکته های ناگهانی میشوند .

امواج موبایل باعث ایجاد جهش ژنی (تولد کودکان عقب مانده ) میشود و عامل مهمی در ایجاد نازایی در زنان و ناباروری در مردان است . بعضی از افراد هنگام خواب ، موبایل را با لای سر خود می گذارند . این کار شما را تا نزدیکی سکته های قلبی و مغزی می برد .


یکی دیگر از مضرات موبایل ، عصبی کردن اعضای خانواده است . افرادی که از موبایل استفاده میکنند قدرت تمرکز آنها به مرور زمان کاهش خواهد یافت و یادگیری دروس برای آنها بسیار مشکل خواهد شد . پس به دانش آموزان و دانشجویان و تمامی افرادی که فعالیت فکری دارند توصیه میشود که از موبایل دوری کنند .

یکی دیگر از مضرات موبایل ، از دست دادن زمان های مفید در زندگی است . اگر زمانهایی که برای استفاده از این وسیله ی به هدر میدهیم ، به مطالعه و ورزش کردن بپردازیم ، در زندگی خود بسیار موفق ترخواهیم شد .

بهترین راه ارتباطی ، استفاده کردن از کارت تلفن است که هزینه ی بسیار کمی دارد ، و عارضه ای برای بدن ایجاد نمیکند .

نکته ی پایانی : امواج موبایل آنقدر قوی هستند که دانشمندان را به فکر استفاده از این امواج برای پختن غذا انداخته است .
پس همین امروز این وسیله ی اضافی را از زندگی خود حذف کرده و به فکر سلامتی خود باشید.


نوشته شده در شنبه 90/1/6ساعت 12:57 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |


Design By : Pichak