سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب متفرقه

زنی با خاصیت آهنربایی و دختری که خون می گرید

سال 89 شاهد رویدادها و اتفاقات عجیبی در دنیای پزشکی بود، مشکلاتی که اغلب در اثر اختلالات فیزیولوژیکی در بدن افراد به وجود می آیند، برای مثال خاصیت آهنربایی یک زن و همینطور دختری که به دلایل ناشناخته ای خون می گرید.

به گزارش خبرنگار مهر، همه ساله اتفاقات و رویدادهای عجیبی در دنیای پزشکی رخ می دهد. سال 89 نیز از قاعده مستثنی نبود. به طوریکه در این سال اخبار متنوعی از کشف انسانهایی با ویژگیهای استثنایی و عجیب فیزیولوژیکی در شبکه منتشر شدند که از جمله این موارد می توان به زنی با خاصیت آهنربایی، دختری با صورت پر از مو و دختری که خون گریه می کرد اشاره کرد.

دختری که خون می گرید

در سال گذشته کشف شد که از بدن “توینکل دویودی” یک دختر 14 ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها، بینی، سر حد مو و پیشانی، گردن و کف پاهای این دختر 50 بار در روز خارج می شود.
این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: “از چشمها، دستها، سر، گوشها، بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم.”
این دختر عجیب از دو سال قبل پس از اینکه به دلیل خونریزی از دو مدرسه اخراج شد ترک تحصیل کرد.
یک پزشک آمریکایی به نام دکتر پاچانان در معاینه این دختر هیچ علامتی از بریدگی، کبودی و یا قرمزی مشاهده نکرد. وی گفت: “از نظر فیزیکی، غیرممکن است که خون از پوست سالم به بیرون تراوش کند اما من هیچ نشانه ای از بریدگی و یا کبودی در بدن این دختر ندیدم.”

زنی با خاصیت آهنربایی

در سال 89 خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک زن انگلیسی از یک خاصیت الکترومغناطیسی عجیب برخوردار است و می تواند تمام فلزات را به طرف خود جذب کند.
این زن ساکن لندن که براندا آلیسون نام دارد و لقب “آهنربای انسانی” را گرفته است از یک نوع خاصیت الکترومغناطیسی قوی رنج می برد به طوری که می تواند سکه، میله های ضامن، آهنربا، کلیدها، سرپوشهای فلزی و حتی اجسام فلزی بزرگتر را جذب کند و به مدت 45 دقیقه آنها را روی بدن خود نگه دارد.
این مسئله مشکلات مختلفی را برای این زن انگلیسی ایجاد کرده است به طوری که به محض اینکه این زن از کنار دستگاههای دزدگیر عبور می کند آژیر این دستگاههای به کار می افتند، ساعتها از حرکت متوقف می شوند، چراغها خاموش و تلویزیونها به دلیل تداخلات مغناطیسی بدن وی خراب می شوند.

ثبت پرموترین دختربچه جهان در کتاب گینس

نام دختر بچه ای تایلندی به نام “سوپاترا ساسوفان” به عنوان “پرموترین دختر جهان” در سال 89 در کتاب رکوردهای جهان (گینس) ثبت شد.
سوپاترا از اهالی تایلند بوده و به بیماری پرمویی یا Hypertrichosis که در اثر اختلال ژنتیکی به وجود می آید، مبتلا است.
پیش از شناسایی این بیماری که به سندروم “امبارس” نیز شهرت دارد، به مبتلایان آن “گرگ نما” گفته می شد. بر روی صورت، گوشها، بازوها، پاها و پشت سوپاترا تارهای ضخیم و فراوانی از مو رشد می کند به شکلی که حتی لیزردرمانی هم نتوانسته است رشد این موها را متوقف کند.

زندگی مسالمت آمیز مردی با یک تیغه چاقو در جمجمه!

در آخرین ماههای سال گذشته گروهی از پزشکان چینی در داخل جمجمه یک مرد چینی که به مدت چهار سال از سردردهای عجیبی رنج می برد یک تیغه چاقو کشف کردند.
این شهروند چینی به نام “نی” که حداقل به مدت 4 سال از سردردهای مزمن شدید و عجیبی رنج می برد سرانجام در سال 89 تصمیم گرفت به بیمارستان مراجعه کند.
پزشکان پس از تصویربرداری رادیوگرافی در جمجمه این مرد یک تیغه 10 سانتیمتری چاقو کشف کردند. پس از اعلام نتایج آزمایشات، این مرد چینی به یادآورد که دقیقاً چهار سال قبل با یک دزد درگیری منجر به ضرب و جرح داشته است.

کشف دندان در گوش مردی که 33 سال گوش درد داشت!

سال گذشته پزشکان انگلیسی در کانال شنوایی گوش مردی به نام استفان هیرستگ که به مدت 33 سال از گوش درد عجیبی رنج می برد یک دندان شیری را کشف کردند.
استفان هیرست در این خصوص گفت: “من از زمانی که 14 سال داشتم از گوش درد وحشتناکی رنج می بردم. درد متوقف نمی شد و به همین دلیل نمی توانستم بر روی کارم تمرکز کنم. هیچکس نتوانست دلایل درد من را بفهمد تا اینکه یکروز تصمیم گرفتم آخرین تلاشم را بکنم. به همین دلیل یک وقت ویزیت در بیمارستان هالامشایر در شفیلد گرفتم. به این ترتیب پس از سالها پزشکان یک دندان شیری کوچک را در گوش من پیدا کردند.”
mehrnews


نوشته شده در سه شنبه 90/1/2ساعت 1:12 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |


Design By : Pichak