سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب متفرقه

آیا تا به حال به این نتیجه رسیده‌اید که اکثر مردها اتومبیل‌هایشان را بیشتر از خودشان دوست دارند اگر این طور تصور می‌کنید خوب است بدانید که نتایج یک بررسی جدید این ارتباط را تایید می‌کند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، در یک نظرسنجی بی‌سابقه معلوم شده است که تقریبا 70 درصد از مردان آمریکایی اعتراف کرده‌اند که برای آنها مراقبت از ماشینهایشان راحت‌تر از مراقبت از وضعیت سلامتی‌شان است.

همچنین 40 درصد از این مردان شرکت کننده در نظر سنجی اظهار کردند که به مسایل مربوط به اتومبیل‌شان بیشتر از موضوعاتی که به سلامتی آنها مربوط می‌شود، اهمیت داده و رسیدگی می‌کنند.

روزنامه بیزینس ویک در گزارشی در این باره آورده است تری لابونته یکی از 50 راننده برتر آمریکا در انجمن ملی اتومبیل‌رانی NASCAR و سخنگوی برنامه ملی راه‌اندازی شده از سوی شبکه سلامت مردان و شرکت داروسازی آزمایشگاه‌های آبوت به منظور تشویق مردان برای مراجعه بیشتر به پزشک و توجه بیشتر به سلامتی خود در بیانیه‌ای تاکید کرد برای بسیاری از مردان کنترل دائمی و رسیدگی به اتومبیل شخصی‌شان خیلی راحت‌تر از چکاپ سلامتی آنها است. در این نظرسنجی 501 مرد، 45 تا 65 ساله حضور داشته‌اند.


نوشته شده در جمعه 90/4/17ساعت 6:14 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |


Design By : Pichak