سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب متفرقه


ماهنامه مدیریت ارتباطات برای شماره مردادماه با حاجی‌کمیل، مدیر ارشد شبکه فارسی‌1 که برای شرکت در یک نشست در تهران حضور داشته، مصاحبه کرده است.

این مدیر ارشد فارسی‌1 گفته است: «لطفاً صداوسیما، وزارت محترم ارشاد و نهادهای فرهنگی بیایند ما را هدایت کنند. ما این آمادگی را داریم که هر آنچه راکه مایه نگرانی است و هر سوژه ما که ضدارزشی هست را برداریم، حذف کنیم و برنامه‌های مشترکی را جایگزین کنیم. ما اعلام می‌کنیم این آمادگی را داریم که با صداوسیما برنامه‌های مشترک تولید کنیم.»
حالا فرض می‌کنیم همکاری تنگاتنگ صداوسیما و وزارت ارشاد با شبکه فارسی1 صورت گرفته است. با هم نگاهی به جدول برنامه‌ها می‌اندازیم:
جدول برنامه‌های فارسی‌1:
1- یک صبح بانشاط: برنامه‌ای شاد و مفرح و امیدبخش با اجرای استاد دکتر فرزاد جمشیدی که شادترین، فرح‌افزاترین و امیدبخش‌ترین مجری خاورمیانه است.
2- تکرار قسمت پخش‌شده دیشب از سریال یوسف‌پیامبر با زیرنویس انگلیسی، بغل‌نویس چینی و گوشه‌نویس دوبله حرکتی برای ناشنوایان.
3- خانه‌داری: برنامه‌ای شاد و بانشاط و آموزنده برای خانم‌های خانه‌دار با اجرای دکتر محمد نظری که شادترین، بانشاط‌ترین، آموزنده‌ترین، خانه‌دارترین، آشپزترین، خیاط‌ترین، گلدوزی‌کننده‌ترین، سرمه‌دوزی‌داننده‌ترین، هندوانه‌آرایی‌بلدترین و کدآقاترین مجری خاورمیانه است.
4- میزگرد کودک‌آزاری: در این برنامه کارشناسان گوناگون می‌آیند و به بررسی علل پدیده ناهنجار کودک‌آزاری در جوامع غربی می‌پردازند.
5- مستند اسب: پخش قسمت 48 از مستند اسب که به شیوه‌های قشوکردن تن اسب‌ها می‌پردازد.
6- گفت‌وگوی سیاسی: میزگردی کاملاً بی‌پروا و بی‌پرده با اجرای موافق‌ترین مجری خاورمیانه. در این گفت‌وگوی داغ چالشی دو نفر سیاستمدار و کارشناس علوم سیاسی که با مجری مذکور می‌شوند سه نفر و همگی با هم توافق نظر دارند، به اتفاق به جناح سیاسی مقابل بدوبیراه می‌گویند.
7- فارسی‌1 در آینه فارسی‌1: این برنامه به نقد و بررسی سریال یوسف‌پیامبر در شبکه فارسی‌1 می‌پردازد. تاکنون 80 قسمت از جلسات نقد و بررسی این سریال پخش شده است. در هر برنامه یک منتقد سینمایی دعوت می‌شود. علاوه بر وی مجری، دکور برنامه و مسعود فراستی هم حضور دارند. هر منتقدی هرچه بگوید، فراستی با او مخالفت می‌کند. لذا تاکنون 40 جلسه موافق سریال بوده است و 40 جلسه مخالف سریال.
8 - نماهنگ: تصاویری از گل‌های لاله، زنبور و دماوند که هی جلوی دوربین تکان می‌خورند و رنگشان تغییر می‌کند و عکس‌هایی که دوربین روی آنها تکان می‌خورد با صدای علیرضا افتخاری.
9- آگهی: پخش 80 آگهی قرعه‌کشی بانک، 243 نوع پفک‌نمکی و 432 کلاس کنکور.
10- سریال سفری دیگرِ : محصول مشترک صداوسیمای ایران و شبکه فارسی‌1 با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بازی گلزار در نقش سالوادور.
خلاصه داستان: مرحوم پدرو که مردی خداشناس و عارف و نوازنده دوتار است،‌ از دنیا می‌رود. در جایی دیگر شخصی به نام حاج‌سالوادور که نقش وی راگلزار بازی می‌کند، به رحمت خدا می‌رود. روح پدرو در جسم حاج‌سالوادور حلول می‌کند. حاج‌سالوادور به خانه پدرو می‌آید و به عنوان راننده کار می‌کند. او می‌داند که مرحوم پدرو بدهی و دین زیادی به گردن داشته و نماز و روزه فراوانی بدهکار است. لذا با کوشش مرد روحانی کلیسای محل به نام «پدر جاکوبو» سعی می‌کند تا بدهی‌ها را بپردازد. در این رهگذر بانو ایزابل، خاله وی به نام روبه‌کا و دخترخاله ایزابل که دوشیزه‌ای به نام والریاست، شیفته شخصیت معنوی حاج‌سالوادور می‌شوند و از وی برای رتق و فتق امور روزمره زندگی و نیز سلوک معنوی‌شان کمک می‌گیرند.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 3:4 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |


Design By : Pichak