سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب متفرقه

 

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور گفت: نخستین سری از تمبر اختصاصی دانشگاه پیام نور برای نخستین بار از سال آینده انتشار عمومی می یابد.

سعید حسامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار نخستین تمبر اختصاصی دانشگاه پیام نور از سال آینده افزود: به پیشنهاد معاونت اداری و مالی دانشگاه و تصویب دکتر حسن زیاری رئیس دانشگاه، نخستین سری تمبر اختصاصی دانشگاه پیام نور از سال آینده منتشر می شود.

وی گفت: این تمبر به صورت عمومی در اختیار همگان قرار می گیرد.

حسامی در ارتباط با محتوای این تمبر اظهار داشت: آرم دانشگاه پیام نور به همراه سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران و جمله یا مقلب القلوب بر روی این تمبر درج شده است.


نوشته شده در پنج شنبه 89/12/26ساعت 12:26 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |

 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تمدید مهلت انتخاب رشته سی و هشتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: وزارت بهداشت مهلتی را برای ویرایش انتخاب رشته تعیین کرده است.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان تا ساعت 23 روز چهارشنبه 25 اسفند مهلت داشتند که نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند که این فرصت تا ساعت 23 روز پنجشنبه 26 اسفند ماه تمدید شد.

وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در این فرصت نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

نسل سراجی اظهار داشت: کارنامه برای افرادی که از 600 حداقل نمره 150 را کسب کرده اند منتشر شده و افرادی که نمره پایین تر از 150 کسب کرده اند فقط می توانند نمره های خود را رویت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت همچنین از فرصت ویرایش برای داوطلبان دستیاری خبر داد و گفت: داوطلبان از ساعت 9 صبح روز جمعه تا ساعت 23 روز جمعه 27 اسفند ماه می توانند تنها برای یکبار ویرایش، انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

به گزارش مهر، سی و هشتیمن دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز 28 بهمن ماه 89 همزمان در 18 شهر کشور با شرکت 15 هزار و 182 داوطلب برگزار شد.


نوشته شده در پنج شنبه 89/12/26ساعت 12:26 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |

نسبت مردان و زنان در اولین کنکوردکتری/ سالانه 4میلیون نفرکنکور می‌دهند
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام نسبت شرکت زنان به مردان در کنکور نیمه متمرکز دکتری گفت: 130 هزار نفر در اولین کنکور سراسری دکتری شرکت می کنند که از این تعداد حدود 61 درصد را مردان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرورالدین با اشاره به برخی برنامه های پیش روی سازمان سنجش در سال آینده گفت: تلاش می کنیم تا سال آینده پرتال طراحی سئوالات آزمونهای سراسری را راه اندازی کنیم تا از اساتید بیشتری در زمینه طراحی سئوال استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ما یک بانک سئوال غیر رسمی داریم اما در صدد هستیم بانک سئوالات پیشرفته ای را ایجاد کنیم تا مشکلاتی که در حین طراحی سئوال از نظر امنیت ممکن است به وجود بیاید، برطرف شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه برای طراحی سئوالات هر آزمون وزارت اطلاعات بر کار اساتید طراح نظارت می کند، گفت: این نظارت برای این منظور انجام می شود که اساتید مطمئنی در کار طراحی سئوالات آزمون دست داشته باشند.

وی با اشاره به یکی دیگر از برنامه های سازمان سنجش آموزش کشور برای سال آینده گفت: یکی از مشکلاتی که سازمان سنجش همیشه در برگزاری آزمون های سراسری با آن مواجه است حوزه های امتحانی برگزار کننده است، برگزاری یک کنکور در دانشگاههای مختلف کشور نیازمند هماهنگی های بسیاری است و از سوی دیگر علیرغم اینکه برگزار کننده آزمون سازمان سنجش است، مجریان برگزاری دانشگاهها هستند و افرادی در حوزه ها حضور دارند که سازمان آنها را انتخاب نمی کند.

سرورالدین گفت: از این رو تلاش می کنیم در این زمینه برای سال آینده برنامه ریزی مشخصی صورت گیرد تا در زمینه برگزاری آزمون در حوزه های مختلف مشکلی نداشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری در فروردین 90 گفت: 80 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در این آزمون را مردان و 50 هزار نفر را زنان تشکیل می دهند و تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به آزمونهای سالهای گذشته بی سابقه بوده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین گفت: سازمان سنجش آموزش کشور بیش از 150 آزمون در سال برگزار می کند که در این آزمونها حدود 4 میلیون نفر شرکت می کنند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/12/26ساعت 12:25 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اتمام مهلت ثبت نام در کنکور سراسری دانشگاه آزاد تا فردا چهارشنبه 25 اسفند ماه خبر داد و گفت: داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند تا پایان روز چهارشنبه مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

محمدرضا مهرادفر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 25 اسفندماه به پایان می رسد.

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
معاون مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون شماره یک (رشته های غیرپزشکی) روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 تیرماه 90 و آزمون شماره دو (رشته های پزشکی) دانشگاه آزاد روزجمعه 31 تیرماه 90 برگزار می شود.


نوشته شده در سه شنبه 89/12/24ساعت 1:8 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |

 

نتایج آزمون جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی که با حضور بیش از 6 هزار دانشجو در روز پنجشنبه 12 اسفندماه برگزار شده بود، از سوی دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر افزود: نتایج این آزمون ها از سوی معاونت آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شده و دانشجویان می توانند با مراجعه به این معاونت ها از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

آزمون پیش کارورزی برای دانشجویان رشته پزشکی که وارد دوره کارورزی می شوند، برگزار می شود و در این دوره دو هزار و 236 نفر شرکت داشتند.

همچنین آزمون های جامع در سه رشته دکتری حرفه ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با هدف ارتقاء سطح علمی هماهنگی و یکنواختی کیفیت آموزش در کلیه دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود و در این دوره بیش از 3 هزار دانشجوی پزشکی، 600 دانشجوی دندانپزشکی و 400 دانشجوی داروسازی شرکت داشتند.


نوشته شده در سه شنبه 89/12/24ساعت 1:7 عصر توسط مریم نظرت چی بود؟ ( ) |

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

Design By : Pichak